مرکز خرید شربت ذرت آنزیمی ( قند مایع) فروکتوز گلوکز

0

مشاوره و فروش شربت ذرت آنزیمی ( قند مایع) فروکتوز – شربت گلوکز گندم و ذرت – بادکا – گلوکز مخصوص گز

شربت فروکتوز
شربت ذرت با فروکتوز بالا مایعی بی رنگ، شفاف دارای مزه شیرین، بدون هیچگونه طعم مزاحم و خصوصیات کاربردی بسیار مشابه شکر می باشد. این شیرین کننده در تمام محصولات غذایی که نیاز به شیرین شدن دارند می تواند جایگزین شکر شود این درحالیست که از شکر ارزان‏تر می باشد. شربت فروکتوز (HFCS) محصولی کاملاً طبیعی و استحصال شده از نشاسته ذرت است. شرکت نوآوران تولید پرتوساخت ”” توانایی تولید شربت فروکتوز با سطوح مختلف شیرینی را دارد که این طیف وسیع از انواع فروکتوز، نیاز صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی را مرتفع می‏سازد. از تبدیل بخشی از گلوکز به فروکتوز طی عبور از ستون‏های ایزومریزاسیون توسط آنزیم گلوکوایزومراز “شربت فروکتوز” بدست می‏آید.شربت فروکتوز در دو نوع رایج ۴۲، ۵۵ که نشان دهنده محتوای فروکتوز می باشد، تولید می‏شود.

شربت فروکتوز شربت ذرت با فروکتوز بالا مایعی بی رنگ، شفاف دارای مزه شیرین، بدون هیچگونه طعم مزاحم و خصوصیات کاربردی بسیار مشابه شکر می باشد. این شیرین کننده در تمام محصولات غذایی که نیاز به شیرین شدن دارند می تواند جایگزین شکر شود این درحالیست که از شکر ارزان‏تر می باشد. شربت فروکتوز (HFCS) محصولی کاملاً طبیعی و استحصال شده از نشاسته ذرت است. شرکت ““نوآوران تولید”” توانایی تولید شربت فروکتوز با سطوح مختلف شیرینی را دارد که این طیف وسیع از انواع فروکتوز، نیاز صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی را مرتفع می‏سازد. از تبدیل بخشی از گلوکز به فروکتوز طی عبور از ستون‏های ایزومریزاسیون توسط آنزیم گلوکوایزومراز “شربت فروکتوز” بدست می‏آید.شربت فروکتوز در دو نوع رایج ۴۲، ۵۵ که نشان دهنده محتوای فروکتوز می باشد، تولید می‏شود. مشخصات و آنالیز گلوکز گلوکز : شربت گلوکز محلولی قندی است که متشکل از چند قند اساسی به نام های دکستروز مالتوز و اولیگوساکارید بوده که از هیدرولیز آنزیمی یا اسیدی نشاسته تولید می گردد. از ویژگی های گلوکز می توان به تثبیت رطوبت ، بافت دهندگی، جلوگیری از کریستاله شدن شکر در محصولات شیرینی و شکلات و …. اشاره نمود. موارد مصرف گلوکز: از این ماده میتوان در صنایع شیرینی و شکلات ، صنایع داروسازی( شربت ها ) ، صنایع چرم ( انعطاف پذیری و فرم دهی ) استخراج روغن ، صنایع شیمیایی، عطرسازی ، صنایع تخمیری و … استفاده نمود. حداکثر استاندار مشخصه ۳۹ – ۴۴ دکستروزاکی والانت حداقل ۸۲ بریکس حداقل ۸۰ ماده خشک ۸۰ – ۹۵ عبور نور ۵ – ۵/۵ PH
مشخصات و آنالیز گلوکز

گلوکز :

شربت گلوکز محلولی قندی است که متشکل از چند قند اساسی به نام های دکستروز مالتوز و اولیگوساکارید بوده که از هیدرولیز آنزیمی یا اسیدی نشاسته تولید می گردد. از ویژگی های گلوکز می توان به تثبیت رطوبت ، بافت دهندگی، جلوگیری از کریستاله شدن شکر در محصولات شیرینی و شکلات و …. اشاره نمود.

موارد مصرف گلوکز:

از این ماده میتوان در صنایع شیرینی و شکلات ، صنایع داروسازی( شربت ها ) ، صنایع چرم ( انعطاف پذیری و فرم دهی ) استخراج روغن ، صنایع شیمیایی، عطرسازی ، صنایع تخمیری و … استفاده نمود.

حداکثر استاندار مشخصه
۳۹ – ۴۴ دکستروزاکی والانت
حداقل ۸۲ بریکس
حداقل ۸۰ ماده خشک
۸۰ – ۹۵ عبور نور
۵ – ۵/۵ PH

ارسال یک پاسخ